Afscheid en Aankomst. - Reisverslag uit Gunderath, Duitsland van Myrthe Klok - WaarBenJij.nu Afscheid en Aankomst. - Reisverslag uit Gunderath, Duitsland van Myrthe Klok - WaarBenJij.nu

Afscheid en Aankomst.

Door: Myrthe Klok

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

25 Mei 2015 | Duitsland, Gunderath

Hallo lieve allemaal,

Ik heb besloten om een reisdagboek bij te houden, zo kan ik jullie allemaal een beetje op de hoogte houden en hoef ik niet alles 10 x te vertellen haha.

Vrijdag en zaterdag zijn er nog wat lieve mensen langs geweest om even een borreltje te doen en om afscheid te nemen.
Maar zondag ochtend moest ik er toch echt aan geloven. We vertrokken om half 8 in de ochtend, (we: Pap , Martin mijn broer, en Fabian)
Maar voor dat we weg konden moest ik natuurlijk nog afscheid nemen van mijn lieve moeder. Ik had toen de tranen al over mijn wangen lopen. Dat beloofde dus veel goeds voor het grote afscheid wat nog komen zal.

De reis verliep goed en rond een uur of 2 kwamen we aan op het park.
De bungalow is schattig en gezellig. Toen alles was uitgepakt, de tv gecontroleerd was op Nederlandse zenders en er een sigaretje gerookt was, moest ik er toch echt aan geloven. Weer afscheid nemen., en aangezien ik nog al een sentimenteel wrakje ben soms was het ook dit keer weer met grote krokodillen tranen. Laten we zeggen dat ik beter ben in het thuiskomen ;)

En toen zat ik hier alleen, want mijn lieve huisgenoot Kelly was nog aan het werk. Tja wat doe je dan? Een beetje het park verkennen, internet proberen te regelen. wat vandaag eindelijk gelukt is ! En dan weer terug naar het huisje.

'S avonds kwam Kelly thuis en wat was ik blij dat ze Vlaams spreekt! Het klikt gelukkig goed dus we hebben een gezellig avond gehad vol met leuke youtube filmpjes .

En nu zit ik hier, mijn 2de dag, morgen begin ik met werken en direct ook een lange dag. Ik heb er erg veel zin in en ben benieuwd naar mijn andere collega's

Ik zal jullie op de hoogte houden.

Veel knuffels

Myrthe

  • 25 Mei 2015 - 15:26

    Lisa:

    Wat leuk dat je dit bij houd! Ik ga je zeker volgen!
    Succes morgen met je eerste werk dag en het zou vast goed komen!

    Liefs, Lisa

  • 25 Mei 2015 - 15:26

    Maria:

    Hey meid!

    Heel veel plezier!!

    Maria Xxx

  • 25 Mei 2015 - 17:23

    Fabian:

    Goed idee dit, veel plezier schat!

  • 25 Mei 2015 - 19:09

    Madelon:

    Hey lief zusje. Zo kunnen we je mooi volgen en je belevenissen lezen. Leuk idee. Wij vinden het een super idee. Hele dikke kus je grote zus en ook André en Branko

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 25 Mei 2015
Verslag gelezen: 202
Totaal aantal bezoekers 1480

Voorgaande reizen:

25 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn Duitsland stage

Landen bezocht: