Eerste werkweek - Reisverslag uit Gunderath, Duitsland van Myrthe Klok - WaarBenJij.nu Eerste werkweek - Reisverslag uit Gunderath, Duitsland van Myrthe Klok - WaarBenJij.nu

Eerste werkweek

Blijf op de hoogte en volg Myrthe

01 Juni 2015 | Duitsland, Gunderath

Hallo lieve iedereen,

Mijn eerste werkweek zit er al weer op, en ik moet eerlijk zijn het is anders als dat ik had verwacht maar goed we moeten maar even door de zure appel heen bijten zeggen we dan maar.

Gelukkig maak ik ook hele grappige en domme dingen mee.
De kraan in onze bungalow had namelijk besloten dat hij niet meer voor ons wilde werken, en na een lange afwas buurt sprong die gewoon de lucht in, tja we hebben in iedergeval de watervallen van de eifel gezien, and lucky as we are ook nog vanaf de eerste rang. Gelukkig was er een lieve techniek man die de kraan er weer op draaide, want ja ik heb nog altijd 2 linkerhanden.

Als je dan denkt dat je alles gehad hebt, nou nee. Ik had namelijk het briljante idee om popcorn te maken in de magnetron. Ik deed de verpakking in de magnetron and so far so good, tot dat bleek dat ik hem er iets te lang in had laten zitten. Toen ik de magnetron open deed kwam er een beetje rook vanaf en ging de brandmelder af, OEPSIE, dus ik bedenk me geen moment en doe wat iedereen die een beetje teveel films gezien heeft zou doen. Ik pakte een theedoek en probeer zo de rook weg te waaien, en geloof het of niet het werkt! Alleen een beetje jammer van de popcorn die er tenkoste van dit onverwachte testje een beetje verbrand was.

Het werk hier is nog niet zo denderend misschien komt dat omdat ik nog niet alles weet, of omdat we nog niet in het hoogseizoen zitten, maar erg fantastisch vind ik het nog niet. Laten we maar hopen dat dat nog komt.

Nu lig ik helaas met een zware verkoudheid en alles wat erbij komt kijken in bed. En morgen beginnen we weer aan een 5 dagen durende werkweek. Maar als we het van de positieve kant bekijken, ik hoef nog maar 13weekjes, (hmm oke dat klinkt nog best wel lang).

Ik hou jullie op de hoogte ,

knuffels Myrthe

  • 01 Juni 2015 - 16:52

    Aukje:

    Hallo Myrthe

    Ik hoop dat de dertien weken omvliegen.
    Hoop dat het alsnog een mooie stage wordt en Beterschap

    Grtx Aukje

  • 01 Juni 2015 - 17:55

    Natasja Klok:

    hey schat
    Ff door bijten want die weken vliegen voorbij en zie het als een leuke ervaring.
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt en het werk leuker word.
    Hou vol he
    Je bent hoe dan ook een toppertje.

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Myrthe

Actief sinds 25 Mei 2015
Verslag gelezen: 621
Totaal aantal bezoekers 1476

Voorgaande reizen:

25 Mei 2015 - 31 December 2015

Mijn Duitsland stage

Landen bezocht: